Σελίδες

ads.txt

google.com, pub-0620135152413981, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Translate this page

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ελένη Τσαλιγοπούλου: Μου έκαναν εξορκισμό

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου μπορεί να μην μας έχει συνηθίσει σε προσωπικές αποκαλύψεις, όμως κάνοντας όπως φαίνεται μια εξαίρεση, εξομολογήθηκε το περιστατικό που ...
της συνέβη και βέβαια δε μπορεί να το ξεχάσει. Η τραγουδίστρια μίλησε για την παιδική της ηλικία και δεν έκρυψε ότι αντιδρούσε στο θέμα της θρησκείας.

"Ο πατέρας μου ήταν ψάλτης εγώ όμως αντιδρούσα στη θρησκεία. Ένα μεσημέρι έπεσα για ύπνο και είδα ένα όνειρο αλλά νόμιζα πως ήταν όραμα."«Είδα ότι άνοιγαν οι ουρανοί και είδα την Παναγία, τα ρούχα της να ανεμίζουν και έπαθα ζημιά, αρρώστησα. Φοβήθηκα! Η γιαγιά μου έλεγε "θαύμα" και στο τέλος μου έφεραν και εξορκιστή για να με ξορκίσουν. Έπαθα μία ελαφρά επιληψία. αλλά μέχρι να το βρουν, μέχρι και εξορκισμό μου κάνανε», είπε χαρακτηριστικά η Ελένη Τσαλιγοπούλου.

Αναγνώστες